Ženský bradavky jsou zlo!

11. dubna 2017 v 18:27 |  Všichni jsme úchylný
"Jako mladší mě zvláštním způsobem přitahovali lidi, který měli dlouhý vlasy. Ráda jsem se jich dotýkala, česala je, zaplejtala copánky, ale nebylo v tom nic sexuálního. Nevím přesně, kdy jsem si uvědomila, že je to něco víc než obvyklý zaujetí. Asi to přišlo tak nějak postupně.
Došlo to až tak daleko, že když na sobě necítím dotyk jeho vlasů nebo jejich vůni, mám problém se při sexu udělat. Mám ráda jejich hebkost a jak jsou chladnější oproti horký kůži. Dokážu na ty vlasy zírat hodiny a nenabažím se jich. Nevím, proč by měly být považovány za symbol krásy jen u žen, u mužů to vidím stejně." (zdroj)

Po poetickym úvodu zpátky na zem. Mám fetiš na dlouhý vlasy. Napadlo už někdy někoho, jak dementní fetiš tohle je? Jak se asi cejtim? Všichni mluvěj o právech teploušů, ale co moje práva?


Člověk hledá mírumilovnou, duhověponíkovou diskuzi o dlouhejch vlasech a bác - narazí na video. Usmívající se holčička s krásnejma vlasama pod zadek. A pak cizí ruka, která jedním střihem nůžkama pošle veškerou její krásu k zemi. Instakill. Kastrace v přímým přenosu. To jako vážně připadá někomu atraktivní? Really? Měli by se s tim začít léčit sakra.
Proč se o tohle světový zlo v podobě kadeřníků a haircut fetišistů nezajímá policie? Oni se nezastavěj před ničím. Ani před ohroženejma druhama s nejdelšíma vlasama na planetě. Fakt mám z nepředvídatelnejch záběrů na stříhání vlasů trauma a noční můry. Ty zrůdy se to nestyděj dávat ani do televize v hlavnim vysílacím čase. Shame! Shame!

Hlasuju pro okamžitej zákaz stříhání vlasů. Celosvětovej!

"Leach na základě svého zkoumání hinduismu v Indii a buddhismu na Sri Lance došel k závěru, že hlava symbolizuje mužský falus a stříhání vlasů pak představuje symbol kastrace [Mohadanos 1997:446]. Dále v protikladu k tomuto je symbolika dlouhých vlasů chápána jako neomezená sexualita." (zdroj)

Ok, já vim, že je to všem ukradený. Ale zkusila jsem to. Teď k věci. Teda k původnímu tématu, který značí nadpis.

Člověk si občas říká, že společnost začíná bejt tolerantní k nahotě. Jenže náš velkej vzor Facebook i další média stále zůstávaj v minulým století kvůli cenzuře bradavek. Pořád tak úplně nechápu tu pointu, že násilí a zabíjení je v pohodě, pohled na krev je v pohodě, ale bradavka ničí dětský sny. Přitom by si jeden řekl, že děti jsou na bradavky zvyklý přece jen o něco víc než na vraždy, protože v prvních měsících života mimino určitě radši ocumlává bradavky než mrtvoly.

Někdo argumentuje tím, že ženský prsa jsou sexuální symbol, narozdíl od těch mužskejch. Ok, jasný. Jenže na fejsu nevadí odhalená koza, jenom bradavka. To potom tahle teorie poněkud pokulhává. Bradavky jsou sakra furt stejný! Když ji vyfotíte zblízka, hovno poznáte, co má majitel dotyčný bradavky mezi nohama. To, v čem se ženský kozy od mužskejch většinou lišej je velikost a tvar, ale to se cenzurovat nemusí. Tak buď zakážu odhalování celý kozy nebo se na to vykašlu, ne?



Dalším argumentem proti ženskejm s odhalenejma bradavkama (jak jsme si vysvětlili výše, odhalený kozy evidentně nevaděj) je hloupá představa, že by se pohledu na odhalený bradavky dalo přejíst a pak už by nikoho moc nevzrušovaly, případně opačnej extrém - že by všichni z toho pohledu na bradavky byli permanentně vzrušený a nesoustředili se na cestu.

A co má téma mýho fetiše společnýho s kozama? Zdánlivě nic, po bližším přezkoumání všechno. Totiž.
Podobný sociální experimenty alá odhalený bradavky na veřejnosti už jsou dávno v běhu. Ty experimenty máme na svědomí my, fetišisti.
Takovej můj fetiš na vlasy je minimálně stejně silnej jako pro nefetišisty pohled na odhalený bradavky a tak si teď můžu s čistým svědomím vzít slovo a vyvrátit všechny rádoby argumenty odpůrců.
Budu vycházet z předpokladu, že se může dát rovnítko mezi pohled na odhalený bradavky a odhalený vlasy. A vzhledem k tomu, že já na odhalený vlasy koukám každej den, by se tím pádem dali simulovat pocity kozomila, kdyby ženský začaly permanentně chodit s odhalenejma bradavkama.

1. Pohledu na odhalený bradavky by se dalo přejíst a pak už by nikoho moc nevzrušovaly

Za sebe můžu říct, že rozhodně se přejíst pohledu na odhalený vlasy nedá. Každý vlasy a stejně tak kozy a bradavky se od sebe trochu lišej, takže pořád by bylo na co koukat. A stejně tak jako každý vlasy, i kozy se na každým těle vyjímaj jinak.

2. Všichni by z toho pohledu na bradavky byli permanentně vzrušený a nesoustředili se na chůzi, jízdu, práci, whatever

Teď pominu to, že nahota nemusí bejt vždycky nutně viděná jen v sexuálním kontextu (viz. nuda pláže). Je fakt, že extra krásný vlasy mě chladnou nenechaj, ale určitě kvůli tomu za nima neběžím a neobskáču je. Stejně tak se zvládám vyhejbat všem zákeřnejm lampám a sloupům, když jdou rozpuštěný vlasy okolo mě po chodníku. Navíc, kolik fakt hezkejch vlasů je možný denně potkat? Štěstí je narazit aspoň na jedny za tejden. Ale já jsem vybíravá, že jo.

3. Proč si kazit den pohledem na ženský, co maj hnusný a vytahaný bradavky, je dobře, že se to v podprsence ztratí

To je holt risk. Kvůli mě taky nikdo v létě nenosí čepice, aby zakryli svoje nevzhledný roští.

4. Stydím se za ně, protože jsou hnusný a chci ušetřit i svý okolí

To je určitě bohulibý. Kdo se stydí za vlasy, buď s tím něco udělá a jde za kadeřníkem, smíří se s tím nebo nosí klobouky. To se dá aplikovat i na bradavky. Akorát to chce vyměnit kadeřníka za plastickýho chirurga.

Takže.
Doufám, že teď už je všem jasný, že nový éře odhalenejch koz nic nebrání a všechny ženský směle vyjdou do ulic se vztyčenejma bradavkama. A rozpuštěnejma vlasama. A přestanou si je stříhat.

Pro mou útěchu. Porno na dobrou noc.

(Opravdu ráda bych dodržela svůj autistickej zvyk se zdrojem, ale už si nad tim honim tak dlouho, že jsem zapomněla, kde to na tom webu přesně je.)
 

20 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Hrobárova Dcéra Hrobárova Dcéra | Web | 11. dubna 2017 v 19:01 | Reagovat

:D mám dlhé vlasy, ktoré by sa ti možno páčili.
Ináč súhlasím, že robiť toľko obštrukcií okolo bradaviek mi príde cákle. Všetci ich majú a predsa sú mužské OK ale ženské nie. Lebo by sa nejakému neandrtálcovi mohol postaviť. O tom, že tomu sa postaví aj zo zlacneného piva škoda hovoriť.
SLoboda bradavkám!

2 Eliss Eliss | Web | 11. dubna 2017 v 19:43 | Reagovat

Já chodím bez podprsenky, a užívám si své stojící bradavky, zvlášť v létě... A kašlu na to, co si o tom myslí ostatní. A na tvém zaujetí vlasy nevidím nic špatného...

3 Lotty Lytton Lotty Lytton | Web | 12. dubna 2017 v 11:45 | Reagovat

Mám podobný fetiš na dlouhý vlasy...i kdyby lidi chodili nahatý stejně jim budu koukat na vlasy.

4 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 12. dubna 2017 v 12:16 | Reagovat

Každá země prvního a druhýho světa zakrývá prsa - fakt se chceme vrátit mezi primitivy? Je to sexualita a sexualita je věc intimní a posvátná. To už bychom tu před sebou mohli i čúrat a menstruovat a masturbovat.
Intimita je věc důvěry a důvěra je cíl snažení. Cena intimity a cena sexu musí být vysoko, aby docházelo k dynamice vztahů. Dám cokoliv za to, aby mi slečna X ukázala prsa, ale jakmile mi je bude ukazovat permanentně při jakémkoliv teplém dni, okamžitě se má potřeba otupí obyčejným naplněním a slečna X bude mít o jeden důvod míň, abych ji chtěl, abych o ni stál, prostě abych do ní rval zdroje.
Jakákoliv desexualizace jakéhokoliv objektu akorát otupuje vnímání sexuality.

5 Egoped Egoped | Web | 12. dubna 2017 v 13:07 | Reagovat

[4]: Mám dojem, že jsi ten článek jen přelétl očima nebo ho nepochopil.

6 RaTTvs. RaTTvs. | Web | 12. dubna 2017 v 13:48 | Reagovat

[4]: Vidíš, já sice vidím nezahalený vlasy pořád, ale na jejich ceně se to ještě neprojevilo. Asi hlavně proto, že do sexuálního kontextu si dám jen ty fakt hezký anebo když se náhodou se octnu moc blízko.
Cenu neztratěj už jen kvůlu tomu, že si na žádný z nich nemůžu jen tak sáhnout nebo si s nima hrát - a za to stojí bojovat, páč je to lepší než jen z dálky civět. :D

7 Ettelwen Ettelwen | 12. dubna 2017 v 14:26 | Reagovat

Problematika bradavek mě nijak netrápí, za to ta vlasofilie, to znám až moc dobře....těžkej život vlasofilky :D

8 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 12. dubna 2017 v 14:45 | Reagovat

[4]: Zkus se někdy projít večer Prahou, bejby. Na ulici masturbuje a chčije dost lidí, často i ve dne... A nejenom to, hehe. To je primitivity! Jo a menstruaci narozdíl od chcaní a sraní tak trochu nemůžeš kontrolovat svěračem, prostě to z tebe vyteče a můžeš se tisíckrát snažit, aby nevyteklo, narozdíl od plných měchýřů a střev necítíš, že se ti chce srát, nebo chcát, i když tě břicho bolí, neni to ta samá bolest, jako když potřebuješ na záchod. Jo a představa, že se někomu automaticky a pravidelně spouští masturbační mód, aniž by své konání mohl ovládat vůlí...to je super představa.
Dynamiku vztahů neustálym odmítánim "fuj, všecky ste děfky ukazujete kozi permanentně" fakt nezískáš. Tohle je neefektivní snažení se.

V létě, hlavně na festivalehch (párkrát byla i jiná příležitost) si zakrývám svými dlouhými vlasy prsa a líbí se mi to, better than podprsenka, vypadá to hezky a esteticky. A jsou pořád krásné a cenné, stejně jako bradavky.
BTW "cenzura" facebooku bradavek je fakt vtipná. Prso bez bradavky- ok. Bradavka? APAGE SATANAS!!!! Gold.

9 Kilari-san Kilari-san | Web | 12. dubna 2017 v 16:13 | Reagovat

[4]: Cycky jsou doslova jen mlékovody obalené vrstvou tuku a potažené kůží. Wow, jak vzrušující, jak erotické!
My ženské máme kozy od toho, abychom mohly kojit naše děti. To je primární účel cecků. Prd sexualita.

10 Talaniel Talaniel | E-mail | Web | 12. dubna 2017 v 16:46 | Reagovat

Suprově napsané :-)

Zajímavé je, že před pár stoletími (aspoň podle článku, jehož adresu si už nepamatuji) se nechávaly s bradavkami venku malovat i šlechtičny. Móda zakrývání bradavek je spíš tak otázka 19. století, pokud si pamatuji článek správně.

Ale chápu, že mužové by mohli i přes snadnou dostupnost porna a erotiky stále trpět přehnanou potřebou zírat jinam, než do obličeje, pokud by došlo k většímu odhalování. Někteří zírají jinam i bez odhalení :-) Prostě muži jsou zvířata a je asi lepší se zahalit, vizte islám :-)

11 Lenin Lenin | 12. dubna 2017 v 18:18 | Reagovat

[9]: Di ty, brepto. Jistě, že ženský prsa jsou sexualita. Ňadra jsou u člověka druhotný pohlavní znak. Zatímco u ostatních savců se prsa a bradavky samců a samic nijak výrazněji neliší (vyjma období březosti a kojení, kdy se prsa i bradavky samici zvětší), ženy mají prsa zvýrazněná celoživotně, od puberty do smrti, a jejich dvorce a bradavky jsou větší a tmavší, než u mužů, bez ohledu na těhotenství či kojení.

Mimo to, viděla si někdy třeba psa, jak se zajímá o bradavky nějaký feny? Ne. A viděla si chlapa, co se zajímá o bradavky ženy? Tak vidíš! ;)

12 pihovatá vopice pihovatá vopice | Web | 12. dubna 2017 v 18:47 | Reagovat

Celý je to na hlavu postavený. Nedávno jsem někde zahlédla, že vadil na výstavě obrazů ženský akt. Nebyl nijak urážející, jen ta žena na obraze se opírala o jakýsi stůl a byl jí vidět baculatý zadek. No a neprošlo to, vůbec to nechápu a máš pravdu s násilím a krví. Nneí pomalu ani jeden film, kde by tohle nebylo a to i ve filmech pro děti.

13 Elwin Elwin | E-mail | Web | 12. dubna 2017 v 19:43 | Reagovat

Hrozně jsi mě pobavila :D a asi bys mě nesnášela, vzhledem k tomu, co jsem provedla svým pod zadek dlouhým vlasům... no nic :D během čtení o mužských bradavkách a bradavkách jsem si vzpomněla na tohle video. Myslím, že Ezra Miller to vidí jinak, kámo :D

https://www.youtube.com/watch?v=SXfb3hCF_Ak

14 Daisy Daisy | Web | 12. dubna 2017 v 19:52 | Reagovat

Tak tenhle článek je po dlouhý době opravdu bomba, za kterou jsem ráda na hlavní stránce! Strašně obohacující a jsem fakt ráda, že máš ten fetiš a dala jsi to takhle dohromady a smysluplně jsi to napsala :). Fakt hezký, dává to hlavu a patu. Já taky nechápu tu cenzuru bradavek... Přitom holky právě uplně normálně chodí bez podprdy a mají třeba průhledný tríča... Pakárna ty sociální sítě

15 N. N. | 12. dubna 2017 v 20:12 | Reagovat

Někdy jsou tyto výšeuvedené problémy zapříčiněny tím, že muž omylem leta konzumuje hormonální antikoncepci své o dvě generace mladší ženy, zatímco  ona konzumuje omylem jeho prášky na hlavu....

16 Viollet Viollet | E-mail | Web | 12. dubna 2017 v 21:06 | Reagovat

Jo, tohle mi rodice udelali tez, kdyz jsem mela vlasy pod prdel. Ted uz bych si na ne sahnout nenechala. O_O

A dlouhovlasi chlapi jsou stejne nejhezci.

17 Hrobárova Dcéra Hrobárova Dcéra | Web | 12. dubna 2017 v 23:40 | Reagovat

[8]: :D som si cvrkla z tvojho komentu. Potlesk!
Teraz už rozumiem, prečo je bez ženy a prečo aj dlho bude :D

18 Jack Godman Jack Godman | E-mail | Web | 12. dubna 2017 v 23:44 | Reagovat

NA tohle téma jsem možná už někde něco psal. Každopádně souhlas, proč by ženské bradavky měli být horší než mužské? Hlasuju pro, aby ženy stejně jako muži mohli chodit nahoře bez :D

P.S: Užij si vlasy, dokud můžeš. Většina chlapů začne vlivem testosteronu po třicítce vlasy ztrácet...

19 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 13. dubna 2017 v 1:05 | Reagovat

[8]: To je krásná logika. Burani na veřejnosti masturbují a chčijí, čili můžeme i my lepší.

20 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 13. dubna 2017 v 1:17 | Reagovat

[5]: Tvůj dojem je naprosto správný.

[6]: Rozdíl je v tom, že nikdo neví, že tě vlasy vzrušujou. Jejich cenu vytváříš ty a nemáš ani konkurenci. A u mne by kozy ztratily na ceně, protože mám konkurenci jinejch chlapů. U ženskejch chci prostě nějaký to tajemství, něco si u nich vysloužit a ukázat tak, že jsem lepší než jiní chlapi. Soutěžím s ostatníma o to, kdo to dostane první. Chci si zasloužit ty kozy, ne je si naservírovat pod nos. Když to navíc dávaj všem, už to hnedle ztrácí na ceně a není se vo co snažit.

[9]: Čili mi pták z koz nestojí? Nebo proč mi teda stojí? Proč stojí ostatním? Možná proto, že jsou kozy sexy? Ale když podle tebe nejsou sexy, proč mi z nich stojí? Hmmm. Kozy jsou sexuální objekt, protože jsou obecně viděny jako sexuální objekt.

[11]: Lenin vstal z mrtvých a rozhodl se na svět přinést něco skutečně dobrého. Díky!

[17]: Jsem bez holky proto, že jsem konzervativní a liberalizaci ženský sexuality považuju za agonii civilizace.

21 Michaela Cheetah Michaela Cheetah | Web | 13. dubna 2017 v 6:28 | Reagovat

Hodně dobrý článek, zaujal mě a máš pravdu. Dlouhé vlasy taky miluju a to s tema bradavkama? :-D svatá pravda. Palec nahoru.

22 L L | 13. dubna 2017 v 7:01 | Reagovat

Vůbec nechápu co to je v dnešní době za módu psát veřejně o svejch fetiších a úchylkách a sexuálních zkušenostech. Ono to asi lidem jako ty asi přijde hrozně cool a odvážný, ale ono to je fakt nuda a spíš trapný. Taky mám fetiš ale nenapadlo by mě o tom psát na netu, proč taky? Asi nemám narcistickou poruchu, no.
Jinak si teda myslím, že tak klesnout abychom tu jak ve středověku chodili s odhalenýma kozama a ptákama fakt nemusíme...

23 Ivanitko Ivanitko | E-mail | Web | 13. dubna 2017 v 8:54 | Reagovat

Přijde mi vtipný, jak se někteří komentátoři odkazují na historii a přitom se zdá, že nevědí nic. Třeba takový střevěk, to  bylo těžce pdo taktovkou křesťanství, takže nějaké nahatosti na věřejnosti byly pobuřující :D A i ve starém dobrém zvrhlém Římě, kde se mohlo všechno. Tak Římanky po ulicích hodily oblečené :D
Jinak super článěk, fetiš na vlasy je fakt zajímavý a pořovnat ho okukováním prsou je dobrý :D Nevím co se hrotí, když půlka internetu je samé porno :D

24 N. N. | 13. dubna 2017 v 9:00 | Reagovat

/19/: Je zajímavé pozorovat, jak zvyky " /j/elit" prosakují společnsotí dolů, a nakonec skončí  u dělnictva, které je přijme a akceptuje jako na každé správné psychiatrii, a je proto bráno /j/elitou za největší burany.  / Teda psychiatrii, promiňte mi ten nekorektní výraz, který diskriminuje všechny postižené, a zvláště ty, na kterých to je nejvíce na první pohled vidět/, Ústavy duševního zdraví národa...

25 redhead-brainstorming redhead-brainstorming | 13. dubna 2017 v 11:30 | Reagovat

MILUJU tvoje uvažování!

26 zuzana-koubkova zuzana-koubkova | E-mail | Web | 13. dubna 2017 v 11:45 | Reagovat

Super článek! A "vskutku" podnětná diskuze. Až si člověk říká: Bože, do čehos to duši dal...?

27 inspiracenauteku inspiracenauteku | Web | 13. dubna 2017 v 11:53 | Reagovat

Výbornej článek :D Ale jsem z toho po ránu tak trochu v šoku, že nevím, co víc napsat :D

28 Jane from Dreamland Jane from Dreamland | Web | 13. dubna 2017 v 18:16 | Reagovat

[22]: Souhlasím.

29 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 13. dubna 2017 v 19:30 | Reagovat

[19]: Můžeš, ale nemusíš. To záleží na tom, jestli se chceš pochcat, nebo nechceš. Občas v noci, kdy široko daleko neexistuje ani veřejnej záchod, ani nonstop fastfood to bejvá fakt složitý.
Jsi bez holky, protože podle mýho holku nechceš.Kdybys opravdu chtěl a nesnažil by si to omlouvat "jsem konzervativní a liberalizaci ženský sexuality považuju za agonii civilizace." Možná, až budeš u holky hledat "tajemnství" jinde, než u koz a u kundy (resp. o tom takhle přemejšlet), tak si nějakou konečně najdeš a bude to fajn. Pak přestaneš přemejšlet nad nesmyslem jako "chci si zasloužit kozy".

[22]: Možná jsi jen asociál, co se bojí reakcí ostatních, když už teda hodnotíme poruchy osobnosti online.

30 N. N. | 13. dubna 2017 v 19:49 | Reagovat

No jo, "sociál a asociál", obáváte se moc "hodnocení poruch osobnosti"  "on line" ?

31 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 13. dubna 2017 v 20:23 | Reagovat

[30]: Mam v píči, co ty?

32 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 14. dubna 2017 v 12:04 | Reagovat

[29]: Já to tam nemůžu nehledat, když se to tam hledá už tak dlouho. Netvař se, že sex není tam, kde je.

33 N. N. | 14. dubna 2017 v 13:00 | Reagovat

Pokud je v dnešní společnosti 70 procent systémem  systematicky vypěstovaných psychoaptů, pak již je tzv. "normálnost" /nepsychopatie/ z hlediska současné psychiatrie asi nejtěžší  úchylkou, která přímo ohrožuje společnost psychopatů, zejména těch, na kterých je to nejvíce vidět, a musí být proto radikálními způsoby odstraňována. Je li principem stability společnsoti separace normálních od nenormálních, přičemž těch nenormálních je většina, navrhoval bych, udělat něco jako Klausovu ammestii,propustit všehcny blázny z blázinců, a pozavírat do blázinců všechny zbývající "normální". Tím by se ušetřily značné prostředky na svavbu nových měst blázinců/ dnes Ústavů duševního zdraví národa /, a v případě, že by internovaný blázen / zbylý normální/ chtěl věrohodně  prokázat dokázat že se polepšil, prostě by v blázinci / dnes ústavu duševního zdraví národa někoho oddělal, a na základě toho by byl jako blázen / již ne zbylý normální/ zcela demokraticky propuštěn na svobodu.

34 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 14. dubna 2017 v 13:09 | Reagovat

[32]: Sex může být kdekoliv, kde ho daný člověk chce. Když v tom vidíš prioritu a cpeš si ho na posvátnej oltářek místo modly boha Velkého krokodýla, tak to je těžký.

35 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 14. dubna 2017 v 15:43 | Reagovat

[34]: Sex je tam, kde má vliv. Má zásadní vliv na celou romantickou lásku, "chození", manželství a ostatní bullshity, má vliv na intimitu a podobně. Kdyby neexistovalo pohlavní rozmnožování, mnoho těchto běžných věcí, které okolo sebe vidíš, by také neexistovala.

36 RaTTvs. RaTTvs. | 14. dubna 2017 v 16:16 | Reagovat

[33]: Doporučuju nastudovat si význam a rozdíly mezi pojmy: psychopat, amnestie, blázen, blázinec, Národní ústav duševního zdraví. Nevím totiž, co má porucha osobnosti dočinění se sexuální orientací či fetišem, "blázen" s amnestií a Národní ústav duševního zdraví s vězením?

37 N. N. | 14. dubna 2017 v 16:38 | Reagovat

Děkuji Vám za reakci.

38 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 14. dubna 2017 v 16:52 | Reagovat

[35]: Na celou romantickou lásku a další bullshity zásadní vliv nemá (nehledě na to, že srovnáváš dva nesrovnatelný bullshity), nevim, kdes to vzal, asi z učebnic, článků a knih, ale tam se neodehrává uplně všechno. Když si ho přebereš jako vliv...tak prosím. To ale neznamená, že je to univerzální formule.

39 krasny-clovek krasny-clovek | 14. dubna 2017 v 20:05 | Reagovat

[38]: To je jako říkat, že na příliv a odliv nemá Měsíc vliv. Zkus si představit, že neexistuje pohlavní rozmnožování, že se rozmnožujeme nepohlavně (biologické nedostatky opomiňme). Budeš potom mít přítele a cumlat si s ním? Budeš do někoho romanticky zamilovaná? Ne, protože proč, k čemu, když nemůžete udělat děti? To je jak zamilovat se do člověka stejnýho pohlaví - prostě zbytečná samoúčelná věc. Nebude existovat manželství, protože když lidé nemohou mít věčného rozmnožovacího-partnera, není třeba mít instituci, která právně spojuje dva jedince.

40 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 15. dubna 2017 v 11:30 | Reagovat

[39]: To je něco uplně jinýho, už zas ty tvoje nefungující asociace. Zažila jsem XY (napočítala bych jich min. přes sedm) párů, kteří měli romantický vztah s někým, s kým nešukali (asexualita), nebo spolu šukali třeba jednou za půl roku, prostě je to nebavilo (jo, i takový lidi existujou). Mluvim ne o vztazích na tejden, ale takový byly i vztahy v řádu let. Přesto se měli moc rádi, fungovali jako jakejkoliv jinej pár, dávali si pusy a tak, ale nespali spolu a co mi tak důvěrně říkali, ani neměli potřebu nějakých bokovek. A všechno moji vrstevníci, ne ve třinácti, ale teď. Nehledě na to, že sex není primární, ale sekundární věc v romantickym vztahu. Na celou romantickou lásku to opravdu vliv nemá. Myslim, že mnohem víc samoúčelný, než milovat člověka stejnýho pohlaví je to tvoje vymlouvání se na to, že nemáš holku, protože..., lol. Myslim, že spousta mých gay kamarádů je na tom pořád líp, než ty v tomhle směru a dětí můžou mít kupu, spoustu dětí jejich původní krkavčí rodiče nechtěj. Původní smysl svátosti  manželství (spojování majetků obecně a území v případě vládnoucích rodin) má s romantickym vztahem společnýho asi tolik, jako romanticej vztah s přílivem a odlivem.

41 RaTTvs. RaTTvs. | Web | 15. dubna 2017 v 12:00 | Reagovat

[37]: Jestli je to na mě, to nebyla reakce, ale doplňující otázka k tomu, abych vůbec mohla reagovat,

42 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 15. dubna 2017 v 16:23 | Reagovat

[40]: To není asociace, ani analogie, ale metafora, prostě pouhá ilustrace k lepšímu pochopení mechanismu. Nemůžeš říkat, že nefunguje, protože splňuje svůj účel říci jinak to, co říkám já. A v tom funguje docela dobře.

Argumentuješ anomáliema. Asexualita je anomálie, spolu se všema homosexuálama a pedofilama je to obyčejná malformace a odchylka od heterosexuality (fakt nejsme schopní najít důvod, proč jsou tyhle sexuální odchylky evolučně výhodný, leda z pohledu skupinovýho výběru, ale na to vědci koukaj skrz prsty, čili si to dovolím považovat za odchylku). Kdyby neexistovalo pohlavní rozmnožování, byli by homosexuálové? Ne, protože by nebyli heterosexuálové, od kterých by se mohli homosexuálové odchýlit. Byly by vůbec nějaké lásky? Ne, páč smyslem lásky je jen dokazování věrnosti. A věrnost je důležitý zdroj k výchově potomka (a taky chlapský ústupek ženám, ale o tom jindy a jinde! :) ). Láska je jen nástrojem sexu. Stačí se zeptat, co bylo dřív - sex nebo láska? Správná odpověď: sex. Až časem se tomu vymyslela láska, asi jako se vymyslely časem kondomy.

Asexualita je odchylka od heterosexuality. Normální heterák chce sex a lásku, asexuál chce leda tu lásku. Vůbec nic to nemění na tom, že asexuálovo chování je ovlivňováno sexem. To je jako kdyby se plešatej česal. Vlasy jsou sex, česání je láska. Plešatej nemá vlasy, ale češe se, protože ta konvence a potřeba česání je v něm pevně zakořeněná, protože normální je mít vlasy. Ale prakticky je mu to česání úplně k ničemu (jen další metafora).

43 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 15. dubna 2017 v 18:40 | Reagovat

[42]: Kámo, ty máš dost, ty seš anomálie :D :D :D

44 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 15. dubna 2017 v 19:08 | Reagovat

[43]: Nerozumíme-li oponentovi, navážíme se do jeho osobnosti. Typickej Poděs (y)

45 Cinereo Cinereo | E-mail | Web | 15. dubna 2017 v 19:43 | Reagovat

To, že má někdo na denním programu řešení odhalování ženských bradavek, je jedním z indikátorů nedostatku inteligenčního potenciálu, nebo lépe, nedostatek životních podnětů.

Pardon, ale tohle je směšný.

46 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. dubna 2017 v 17:47 | Reagovat

[44]: Právě protože ti rozumum, tak je dost namístě navážet se to tvé osobnosti, protože prostě jsi anomálie, lol.

[45]: Přesně, taky bych byla radši, kdyby nikdo nikdy nebyl triggnutej, protože je to dost zbytečný téma.

47 Aa'esha Aa'esha | 16. dubna 2017 v 18:04 | Reagovat

Tak přesně proto si muslimsky zahalují i vlasy. Protože když se povolí trochu, tak se pak povolí o trochu víc, za chvíli se bude chodit s odhalenýma bradavkama a pak třeba můžeme chodit úplně nazí, že jo.

48 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 16. dubna 2017 v 20:26 | Reagovat

[46]: Levičáci, jak já jimi pohrdám! Místo dialogu emoce.

49 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. dubna 2017 v 20:36 | Reagovat

[48]: Dialog skončil u promítání tvojí "anomálie" na okolní svět, hehe. Ach né, za to můžou zlý levičácííí!

50 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 17. dubna 2017 v 1:13 | Reagovat

[49]: Kde se jaká má anomálie promítá do dialogu? A pokud tam nějaká projekce skutečně je, nejprve dokaž, že tam je.

51 N. N. | 17. dubna 2017 v 8:40 | Reagovat

Dokaž že tam není, a ne že ne !!!

52 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 17. dubna 2017 v 11:31 | Reagovat

[50]: Ty jsi anomálie, kámo :D Jaktože ještě nemáš manželku a dvacet dětí, když se pořád opíráš o nějaký údajně "přirozený" principy dobrý pro společnost a přitom jsi dávno ve věku, kdy můžeš plodit děti dle libosti? A vůbec? Jsi si jistý, že ty děti plodit můžeš? Co když jsi neplodnej? Nebo jsi mě svojí velké rodině, kterou jsi založil tak v těch třinácti/čtrnácti, jenom nestihnul představit? :D :D :D

53 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 17. dubna 2017 v 11:32 | Reagovat

A anomálie už je jenom to, že někdo stříká jakmile vidí kozi, lol.

54 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 17. dubna 2017 v 13:25 | Reagovat

[51]: To si děláš legraci nebo to myslíš vážně? Každopádně se takovýmhle tvrzením dost diskredituješ.
Pokud to myslíš vážně: Důkazní břemeno spočívá na tom, kdo přišel s pozitivním výrokem.
Pokud si děláš legraci: Zkus ty dokázat, že za tvými zády neexistuje neviditelný a nehmatatelný růžový jednorožec.

[52]: No jsem v některých věcech výjimečný, to je pravda. Děti zatím nemá proto, že jsem neschopný a ošklivý a žádná zatím nechce.

[53]: Tak já už nebudu mluvit v nadsázkách, mám pocit, že kvůli tomu se naše diskuze až moc často stává fraškou.

55 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 17. dubna 2017 v 13:42 | Reagovat

[54]: Určitě nebudeš ošklivý a neschopný pro úplně všechny.

56 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 17. dubna 2017 v 13:55 | Reagovat

[54]: Jen pro valnou většinu! :D

57 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 17. dubna 2017 v 14:14 | Reagovat

[56]: To je jen výmluva typu special snowflake.

58 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 17. dubna 2017 v 15:15 | Reagovat

[56]: Nene, nejsem zas tak special snowflake, mám hromadu kamarádů, který jsou na tom stejně. To nic nemění na tom, že nás nezájem žen o nás pěkně sere a už bychom taky rádi.

59 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 18. dubna 2017 v 11:33 | Reagovat

[58]: Tak nebuďte (ne uplně speciální, ale trochu méně speciální) snowflakeové, no.

60 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 18. dubna 2017 v 15:18 | Reagovat

[59]: A pověz, v čem jsme speciální?

61 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 18. dubna 2017 v 20:38 | Reagovat

[60]: Ty osobně jsi speciální v tom, že máš trauma z toho, že nerozumíš světu a neumíš se v něm pohybovat. Nevím, s ostatníma jsem nemluvila.

62 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 18. dubna 2017 v 21:01 | Reagovat

[61]: A to je onen special snowflake syndrome? Takže všichni nerozumíme světu nebo naopak rozumím světu normálně, jen si myslím, že mu nerozumím?

63 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 19. dubna 2017 v 11:17 | Reagovat

[62]: Ano je, plus snažení se dokázat, že je Země placatá, ačkoliv podle všech dostupných vědeckých poznatků není. Rozumět je asi moc zbytečný slovo, rozumí se gramatice, svět je moc abstraktní pojem. Stačí permanentně nefňukat a umět ve světě chodit.

64 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 19. dubna 2017 v 15:04 | Reagovat

[63]: Smutného člověka spolehlivě nasereš tím, že mu budeš opakovat, ať nefňuká. Něco takového platí i u mne. Navíc mne znáš jen z blogu, to je místo ke fňukání určené. Místo, kde mne mají všichni rádi a já si mohu proudit nevědomí jak uznám za vhodné.

65 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 19. dubna 2017 v 16:32 | Reagovat

[64]: Tak se nesnaž důvod svého smutku prohlubovat.

66 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 19. dubna 2017 v 18:16 | Reagovat

[65]: Na co narážíš? Pokud chceš odpovědět, udělej to na mail, vůbec mi nedošlo, že tu spamujeme.

68 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 20. dubna 2017 v 13:18 | Reagovat

[67]: Doufám, že se dobře bavíš. Pokud cokoliv jiného krom "dobře se bavíš", tak to klidně celé promaž, ať (ti) to tu nestraší.

69 Hrobárova Dcéra Hrobárova Dcéra | Web | 20. dubna 2017 v 13:32 | Reagovat

=D odpadla som... Tragéd s anomáliou.

70 Hrobárova Dcéra Hrobárova Dcéra | Web | 20. dubna 2017 v 13:34 | Reagovat

[68]: nemáš aspergra?

71 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 20. dubna 2017 v 14:45 | Reagovat

[70]: Běž raději šukat, protože umět člověkem být neumíš.

72 Hrobárova Dcéra Hrobárova Dcéra | Web | 20. dubna 2017 v 15:12 | Reagovat

[71]: v tom prípade je to dobrá správa!
A nečerti sa, asperger dáva v mojej realite zmysel =D

73 MoudrostSama MoudrostSama | 18. května 2017 v 4:52 | Reagovat

Je u rektalnich bran, jestli kolem budou lide chodit s bradulema ven, a nebo dovnitr. Tak jako je az u usti cokoladoveho udoli, zda nosime vlasy ven, a nebo dovnitr.  Clanek super! Jakykoliv intelignetni postoj bohuzel jako vzdy narazi na vseobecnou omezenost a hloupost lidi jakozto prumerneho stada absurdne podprumerneho intelektu.

Otazka do plena: Kdyby vsichni lide prestali nosit obleceni, sukalo by se i po nekolik dalsich generaci, nebo bychom vyhynuli na asexualitu?

Zeptej se sveho psa/kocky/krecka. Ten taky vidi frndu feny/micky/krecka od narozeni az do skonani svych dnu. A vida! Pes/kocour/krecek suka dal.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama